Маркетинг
Мамандығы:
04140100 «Маркетинг (салалар бойынша)»
Біліктілігі: 4S01140103 «Маркетолог»
Жұмысшы мамандығы:
Біліктілігі: 3W04140101«Сатушы»
Біліктілігі: 3W04140102 «Мерчендайзер»
Оқыту түрі: күндізгі
Оқыту тілі: қазақ, орыс тілдері
Оқу мерзімі:
9 сынып негізінде – 2 жыл 10 ай,
11 сынып негізінде – 1 жыл 10 ай.
Маркетинг – бұл кез келген заманауи ұйымның негізгі үрдісі болып табылады. Кез келген дамыған компания нарыққа тұтынушылардың қажеттілігін өзінің бәсекелестерінен озық түрде ұсына білуі керек. Кез келген қазіргі заманғы бизнестің негізінде маркетинг жатыр:
- бұл тұтынушыларға бағытталған бизнестің идеологиясы;
- нарықты зерделеу бойынша практикалық жұмыстар және компанияның тауарлары мен қызметтері тұтынушылардың көңілінен шығу үшін бәсекелестік артықшылықтарын құру;
- бұл ассортимент, баға, сату әдісітері, жарнама және қоғаммен байланыс бойынша кәсіби шешімдер шығара білу.
Маркетолог – сұранымды жан-жақты зерделеп‚ болжау‚ жарнаманы пайдалану‚ өндірісті ынталандыру‚ сақтау мен тасымалдаудың осы заманғы тәсілдерін‚ тауарлардың тұтынушыға жетуіне жәрдемдесетін маман.
Мамандықтың артықшылықтары: еңбек нарығында сұранысқа ие, жоғары деңгейдегі еңбек ақы, мамандықтың беделділігі, кәсіби салада даму мүмкіншілігі, шығармашылық әлеуетінің дамуы.
ҚҰЗЫРЕТТІЛІК
«Маркетолог» келесі практикалық құзыреттіліктерді меңгеруі керек:
- кәсіптік қызметті қамтамасыз ететін заңдық және нормативті актілерді қолдану,
- жаңа ақпараттық технологияларды игеру;
- нарықтағы тұтынушылардың маңызын зерттеу;
- маркетингтік ортаны зерделеу;
- маркетингтік зерттеулер жүргізу;
- сұраныс пен ұсыныстарды болжау;
- жаңа тауарларға бренд және марка шығару,
- жарнамалық жағдаяттар әзірлеу;
- тауарлардың таратылуына ықпал жасау;
- баға стратегиясын әзірлеу;
- бәсекелестік алаңына маркетингтік стратегия әзірлеу.
«Сатушы» келесі практикалық құзыреттіліктерді меңгеруі керек:
- сатып алушыларға қызмет көрсетіп, азық-түлік тауарларының сапасы, тағайындауы, дәмдік артықшылықтары туралы дұрыс ақпарат беруі керек;
- тауардың сапасын, толықтығын, сандық мінездемесін тексеріп, тауардың сақталуы мен сақтау мерзімін сақтау керек;
- сатып алушылардың сұранысын зерделеу керек.
- сатып алушыларға қызмет көрсетіп, азық-түлік емес тауарларының сапасы, тағайындауы туралы дұрыс ақпарат беруі керек;
- сауда залына тауарларды дайындау және оларды сауда-технологиялық құрал-жабдықтарда тұруын тексеру;
- тауарлық-материалдық құндылықтардың сақталуына бақылау жасау.
«Мерчендайзер» келесі практикалық құзыреттіліктерді меңгеруі керек:
- тұтынушылық сұранысты, оның ішінде мақсатты аудиторияның сипаттамаларына, маусымдық көрсеткіштерге және басқа факторларға байланысты зерттеу;
- нақты саудагер бекітілген сауда нүктесі бөлігінде компанияның ассортименттік саясатына қатысу (ассортиментті қалыптастыру және қолдау ,қалдықтарды, қорларды басқару және т. б.).);
- сауда залын безендіруді ұйымдастыру (жабдықтарды орналастыруды, оңтайлы жарықтандыруды, дыбыстық сүйемелдеуді және т. б. қамтамасыз ету));
- сауда алаңында сатып алушылардың еркін қозғалысын қамтамасыз ету және сатушылардың көмегінсіз немесе ең аз көмекпен соңғы қажетті тауарларды таңдау мүмкіндігі (тауарлардың есебін талдау және қабылданған стандарттардың сақталуын бақылау);
- ұқсас тауарды немесе алмастырғыштарды (алмастырушы тауарларды) ілгерілету бөлігінде бәсекелестік талдау жүргізу);
- маркетингтік құралдарды қолдану нәтижелері бойынша есеп беру және тауарларды сатудың өсуін бақылау.